pühapäev, 25. oktoober 2015

Tahvelarvuti koolitus

Et minuga ei juhtuks nii nagu juhtus õpetajaga Ilmar Tomuski raamatus "Digipöörane kool", otsustasin ma hakata end veidi rohkem harima nutiseadmete alal ning saades kevadel teada, et EKÕL plaanib koostöös HITSAga viia läbi tahvelarvutite koolituse, registreerisin end koheselt sinna. Mitte, et ma tahvelarvuti vastu sügavat kiindumust tunneks ja seda igapäevaselt hoolega kasutaksin, vaid just seetõttu, et saada elementaarseid teadmisi, et mitte ajale väga jalgu jääda (ausalt öeldes olid mul teadmised tahvelarvutist praktiliselt olematud). Ja nii seadsingi sügisesel koolivaheajal sammud HITSA nutiklassi, et saada teadmisi, mida ja kuidas eelkõige klassiõpetajana saaksin kasutada. On ju mul sel aastal 1. klassis 19 õpilast, kellega sooviksin ka arvutiga õppimist proovida, kuid kuna kooli arvutiklassis kõikidele klassi õpilastele arvuteid ei jätku (et kõik saaksid individuaalselt üheaegselt ühte ja sama ülesannet teha, saaks neid ühiselt juhendada), siis plaanin rohkem leida tegevusi tahvelarvutitega, mida on koolis võimalik kasutada terve klassiga. Õppepäev oli väga vahva ning sain hulgaliselt teadmisi, mida tahvelarvutitega teha saab. Koolitajateks olid Meeri Sild, Tiia Salm ja Tuuli Koitjärv - õpetajad, kes omavad väga häid kogemusi nutiseadmete kasutamisel ning oskasid oma teadmisi ka kursuslastele väga hästi jagada. Aitäh neile! Nüüd olen juba julgem tahvlikasutaja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar