pühapäev, 8. november 2015

Digipöörane nädalavahetus

Sel nädalavahetusel tehti mulle mu laste poolt korralik digipööre: minu senine HP arvuti koos xp-ga vahetati välja Lenovo arvuti ja Windows7 vastu. Lisaks sellele sain korraliku koolituse, kuidas üle õhu pidin transportima oma vanast arvutist kõik failid ja kaustad uude arvutisse (Ei mingeid mälupulkasid jms!). Seejärel sain OneDrive koolituse ning lisaks veel mitmeid muid teadmisi (Snipping Tool, erinevad andmemahud, nende tähendused, üles ja allalaadimised, interneti jagamine oma seadmete vahel jms) "Koolitus" oli nii arendav, et ühel hetkel ei osanud ma arvutis enam "@" ka kirjutada - nagu poleks kunagi ühtegi meiliaadressi kirjutanud - lihtsalt häbi, milline areng võib toimuda! Lisaks sellele laaditi mulle arvutisse uued programmid, mille vanade versioonidega olin tööd teinud, aga uued versioonid paistavad olevat tundmatuseni muutunud. Kuna noored said aru, et emal võib kõigi nende teadmiste kasutamine tekitada totaalse kaose (Ja ema hakkab kasutama ikka oma vana HP-d koos XP-ga), siis õpetati kasutama ka TeamViewer10 - t. Sel juhul on võimalik neil mulle mu arvutis appi tulla. Loodan siiski, et olin piisavalt tähelepanelik õpilane ning suudan ise oma tegemistega ka uues arvutis uute (ja uuenenud) programmidega hakkama saada.

2 kommentaari:

  1. Väga vahva lugu. Usun, et paljud meist on samas seisus. Ei jõua kuidagi nende uute asjadega piisavalt tempokalt kaasa minna. Proovima ikka peab :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen nüüd 4 päeva iseseisvalt tegutsenud ning seni olen väga hästi hakkama saanud. Ei olegi nii hirmus hakata teistmoodi digiasjadega tööle. See OneDrive on ikka võrratult mugav, kui asja oskad. Ja paremini saab hakkama siis, kui lihtsalt peadki hakkama tegema asju uut moodi, mitte ei ole võimalus pidevalt uuendusi edasi lükata ning vanamoodi edasi minna.

      Kustuta